Η γιορτή του χοίρου
Λόγω της έλλειψης χοίρου που έχει εκτραφεί στην αυλή, αποφάσισα να κάνω την πομάνα του χοίρου με κρέας που αγόρασα από το κρεοπωλείο. Συνήθως χρησιμοποιώ λαιμό, σπάλα και στήθος, ανάλογα με το τι βρίσκω φρέσκο. Δεν είναι τίποτα περίπλοκο σε αυτή τη συνταγή, το σημαντικό είναι να διαλέξεις πιο λιπαρό κρέας αν δεν έχεις απαιτητικούς στο σπίτι. Έχω κάνει πολλές φορές και παρατήρησα ότι ο χρόνος τηγανίσματος διαφέρει ελαφρώς ανάλογα με το πόσο χοντρά είναι τα κομμάτια.
Συστατικά: 300g ώμου χοιρινού 500g λαιμού χοιρινού 300g κοιλιάς χοιρινού 50ml λάδι αλάτι πιπέρι
Ετικέτες: γιορτή χοίρου