Μαύρη γυναίκα
Έφτιαξα αυτό το κέικ ένα βράδυ που δεν είχα αυγά στο σπίτι και ήθελα κάτι γλυκό και γρήγορο. Δεν χτύπησα τίποτα με το μίξερ, απλά ανακάτεψα με κουτάλι, και μέχρι να ζεσταθεί ο φούρνος, είχα τελειώσει τη ζύμη. Η συνταγή είναι του τύπου "ρίξε τα πάντα στο μπολ και βάλ' το στο φούρνο". Μην περιμένετε ένα πολύ αφράτο κέικ, αλλά η υφή είναι μαλακή, ελαφρώς υγρή και η απλή γλάσο το συμπληρώνει καλά. Πάντα μου βγαίνει, χωρίς μεγάλες δυσκολίες.
Συστατικά: 3 φλιτζάνια αλεύρι, 1/2 φλιτζάνι λάδι, 1 φλιτζάνι ζάχαρη, 1 1/2 φλιτζάνια ανθρακούχο νερό, 4 κουταλιές της σούπας μαρμελάδα, 3 κουταλιές της σούπας κακάο, 1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ, μια πρέζα αλάτι, 1 φακελάκι ζάχαρη βανίλιας. Γλάσο: 1 φλιτζάνι ζάχαρη, 1 φλιτζάνι νερό (100 ml), 1 κουταλιά της σούπας κακάο, λίγη ζάχαρη βανίλιας, καρύδα για διακόσμηση.
Ετικέτες: κέικ σοκολάτας